Am descoperit in promo-ul pentru publicitate de la postul AXN o noua metafora pentru toeriile imunitatii dezvoltate fata de calupurile publicitare. O periuta de dinti a carei perii formeaza cuvantul Publicitate. Da, v-ati prins, publicitatea a devenit un spalat pe dinti, un automatism pe care nu il mai constientizezi si in acest timp te gandesti la cu totul altceva (daca macar faci si atat). Ce ar mai fi interesant este ca in momentul in care te speli pe dinti te uiti in oglinda, dar fara sa te privesti. La fel si in cazul publicitatii, desi este o oglinda a societatii, noi doar ne uitam la ea, nu o si "privim". Ar fi foarte interesant de construit o lucrare plecand de la aceasta metafora-ipoteza, fundamentand cu instrumente sociologice aceasta imunitate (si desi ideea nu este noua metafora da :) ). Ar fi o abordare interdisciplinara, dar parca pana la urma tot la Schifirnet vei ajunge, desi poate un Dan Petre ceva...