Am primit si eu "brosurica" lui Inimaroiu, dar nu prea am fost hotarat sa scriu ceva despre ea. Ei bine intr-un articol din EVZ de astazi, se vorbeste despre brosurica si nu in termeni foarte frumosi si mi s-a reactivat posta de a posta pe tema asta. Ceea ce nu apare pe site si totusi apare pe prima pagina a ziarului este textul "El adreseaza alegatorului un mesaj pe cat de fals, pe atat de penibil: <>". Nu spun ca mesajul asta e cel mai fericit, dar un astfel de comentariu denota o lipsa de profesionalism a jurnalistului prin lipsa de obiectivitate si prin faptul ca s-a lasat influentat de idiosincrasiile fata de persoana in cauza. Primarul este criticat pentru ca a invantat un termen... ok, so what? Mult mai important mi se pare faptul ca ceea ce scrie in brosura nu corespunde cu realitate, aspect flituit repede in ziar.


Ceea ce mi s-a parut mie foarte tare in brosura pe spatele careia scrie in chenar "Pentru aceasta lucrare nu au fost utilizati bani publici" (fapt de care puteau fi acuzati si de care se scandaliza de zor bunica, deci o mentiune intemeiata) sunt desenele. Banuiesc ca cei de la departamentul de comunicare au fost tare incantati de faptul ca au avut un ilustrator care sa le personalizeze brosura si nu au folosit imagini de pe net, dar tocmai ala de la "Infractorul"!!! Parca le si vad razand pe fetele de la PR de ce dragute sau funny sunt desenele... Ce e pacat e ca unele desene chiar sunt dragute, dar totusi...