ce dezgroapa curatenia de sarbatori

karstyc_13vil: sigur?
karstyc_13vil: sa vin si eu tot cu ala gri sau cu ala albastru?
karstyc_13vil: si la ce ora crezi ca vom termina?
diabeticdedulce: pai in orice caz pana in 3 si 10
karstyc_13vil: sper
karstyc_13vil: :P
diabeticdedulce: ma nu vrei un tricou roz?
karstyc_13vil: :)))
karstyc_13vil: nu vreau maaaah
diabeticdedulce: mulat
karstyc_13vil: ia-l tu...ca pe urma suntem ca nuca in perete
karstyc_13vil: pinky and the brains...fara pinky
diabeticdedulce: pai tocmai ca eu nu imi iau tricou roz
diabeticdedulce: ...
karstyc_13vil: si iti dai seama cum ar arata pa mine
karstyc_13vil: ca esti mai mic decat mine
karstyc_13vil: spune-i cameliei sa isi puna o esarfa roz
karstyc_13vil: sau cercei
karstyc_13vil: sau ceva
karstyc_13vil: nush
diabeticdedulce: ma oricum nu e asa mare diferenta
diabeticdedulce: am tricou roz care sta un pic mare pe mine
diabeticdedulce: tie ti-ar veni un pic mai multat
diabeticdedulce: dar sexy
diabeticdedulce: :)
karstyc_13vil: nu mah andrei...nu vreau sa parem caraghiosi
diabeticdedulce: hai mai bogdan take one for the team
karstyc_13vil: nu vreau sa par mascarici cu faza asta
diabeticdedulce: ok , desi e mai important ce spui
diabeticdedulce: stii ce spui?
karstyc_13vil: eu asa zic
karstyc_13vil: tu stii ce spui?
diabeticdedulce: eu ma gandeam sa vb despre tacticile pe termen lung
diabeticdedulce: adica platforma, petite, brosuri
karstyc_13vil: da
karstyc_13vil: e ok
diabeticdedulce: si tu de gen evenimente si calendar, caravana
karstyc_13vil: si eu vb despre calendarul campaniei
karstyc_13vil: da
diabeticdedulce: da dar si de evenimentele gen cea mai lunga masa... jamie, olimpiada
karstyc_13vil: da...evident
diabeticdedulce: ok
diabeticdedulce: vezi cum le cosmetizezi
karstyc_13vil: da....
karstyc_13vil: brb